söndag, november 28, 2010

första advent

och ännu en jul närmar sig då alla fönster utom mina är julprydda. nästa jul ska jag med ha en julstjärna eller ljusstake i mina fönster. längtade efter nästa jul redan förra julen, då bestämde jag mig för att jag dessutom ska ha julgran julen 2011. vi får se om det blir någon gran.
har bakat lussebullar idag och druckit glögg, varit riktigt mysigt så länge man hållit sig inomhus. ute snöar det ju som bara den. åt vilket håll man än går snöar det en rätt i ansiktet.

jag längtar hem. jag vill hem hem hem. det är mycket nu. massa plugg, ovissheten om jag klarade min tenta eller inte och praktiska NKSE nu i veckan som kommer. inte är jag mer motiverad nu när jag har fått jobb heller. konstigt. eller okej, motiverad kan jag nog vara men slutkörd....kan man göra något åt det så man orkar ta tag i allt?

väntar med spänning på min lilla kusin som kan komma när som helst.

Inga kommentarer: