måndag, maj 24, 2010

vill sitta på hustak oftare

har haft en känsla av att det varit söndag idag. igår var det dock det, då åt vi våfflor på färgargården, jag och vännerna från byhåla. hängde även på stan en stund med lea och anette.
tittade på the human centipede och tyckte den var rätt kass. men endå att man ska se den. alla är ju olika och bara för att jag tycker att lite äckliga saker mest är spännande så blev jag inte särskilt berörd. så absolut ska man se den. jag kanske till och med ser den igen.

idag var jag uppe tidigt, helt självmant. superskönt faktiskt, synd att det inte är vanligt förekommande. efter några timmar med plugg så spenderades eftermiddagen på leas hustak. vi solade och åt glass. tror att det är anledningen till att det känns som söndag.

jag skulle läsa lite inför sommarjobbet hade jag tänkt idag men det uteblev då jag var tvungen att se dokumentären candrah och döden.

jag överlevde månaden, med nöd och näppe. min överlevnadsstrategi funkade men det var inte det minsta roligt.

Inga kommentarer: