torsdag, maj 06, 2010

vi är så himla duktiga, jag och lea.

efter mycket slit i skolan orkade vi inte se solskenet utomhus. när vi kände oss färdiga med datorerna satte vi oss på fräckas uteservering. gick igenom resultatet av dagens arbete och lite annat. drack några koppar kaffe och kombinerade nytta med nöje. jag ska bli sjuksköterska men påvägen har jag blivit kaffetant. jag och nathalie har blivit kaffetanter. men det är trevligt.
kände mig helt färdig när jag kom hem. skulle gå på ett afrodanspass men när jag och anette kom dit var det inställt. då gick vi hem igen. fick iallafall röra på mig lite. fram och tillbaka till gymmet. alltid något.

när jag stod i duschen möttes jag av en överraskning. helt plötsligt stod jag i flera cm djupt vatten. så jag har varit på återbesök i golvbrunnen ännu en gång. den här gången hittade jag dock inga direkta fynd. men lyckades endå få det att släppa. det hände väl något när jag storstädade igår.

Inga kommentarer: