onsdag, maj 05, 2010

en snurrig dag i götet är vad vi alla behöver.

igår hittade jag en jättefin bild på en tatuering. den visar det vi bara pratat om i ord, den ska jag maila till tatueraren när jag mailar de andra bilderna hon vill ha.

det går sakta men säkert framåt med uppsatsen. men det är fan inte roligt att skriva c-uppsats parallellt med en annan kurs. hur fasiken tänker dom? uppsatsen blir inte lidande men barnkursen. ja hur tänker dom?? men men. mitt mål är att få det här att gå ihop iallafall. en pluggfri dag kommer jag ha fram till den 11 juni. EN. vi har bokat in en heldag i göteborg, vi ska gå på liseberg.
jag vill åka hem med, men det går inte.

ikväll har jag storstädning och tvättstuga på schemat, funderar på att även passa på några vändor ner till soprummet med allt skräp.

Inga kommentarer: