söndag, maj 16, 2010

så var den här pluggveckan slut. bara fyra kvar...

jag har så störda drömmar, men senaste nätterna har jag inte vaknat ur dom iallafall.
pluggade lite på dagen, så mycket som var nödvändigt. sen har jag haft en ganska slapp dag. tog en promenad till stan, pratade med rené i telefonen. mötte upp lea på e.h sen gick vi till skolan för att sitta i en lugn och tyst miljö för att lattja lite med bandspelaren. imorgon ska vi ha vår första intervju till c-uppsatsen. jag ska hålla i den och transkribera den, så jag vet ju garanterat vad jag ska göra imorgon kväll. underbart. kom på att jag ska till kiropraktorn här i norrpan på tisdag morgon. alltså behöver jag transkribera klart imorgon, men det är ju inte säkert jag hinner. jag har ju inte direkt erfarenheter av transkribering. men att gå till kiroprakorn för att sedan gå hem och transkribera är ju lika med att slänga 400 kr i sjön så jag ska satsa stenhårt på imorgon. wish me luck!

Inga kommentarer: