måndag, maj 17, 2010

le och var glad

första intervjun gick bra men inte perfekt. transkriberingen gick toppen men vilket jävla hästjobb. fy fasiken för att transkribera. men det är bara att ta sig igenom. snart är vi ute på andra sidan. tror dock inte att gräset är speciellt mycket grönare där. tänk i jul sen när vi är färdiga. då får vi fira.

imorgon bitti ska jag till kiropraktorn här i norrpan. hoppas verkligen han tar i ordentligt. har ingen lust att bli missnöjd en gång till. fast nu ska jag ju inte till samma som förra gången. hemma i stockholm vet hon ju hur jag ska tas, att det krävs hårda tag och att jag behöver luras ibland. hehe. ska bli jäkligt skönt i allafall och släppa på låsningarna. dom är nog en del.

nu ska jag se idol innan jag somnar. vaggas till sömns av caseys ljuva stämma. fan jag börjar redan bli nervös inför onsdagen.

Inga kommentarer: