söndag, april 11, 2010

underbart

igår kväll satt jag lea och pärnilla på världens bar och drack lite vin. lugn och stillsam men mycket trevlig kväll.

idag har det varit soligt och jättevarmt, helt underbart. vi har invigt fräckas uteservering idag. satt tre timmar i solen och bara njöt. beskådade bland det snyggaste jag sett på länge också. jäklar vad snygg han var, vem han nu var. aldrig sett människan förut. vill se igen.

har fått så himla ont i magen, igår tror jag att det började, kanske i förrgår. tror att jag måste dra ner på kaffet. all stress på grund av skolan och sen allt kaffe på det. det är ju som att välkomna magkatarren med öppna armar. får nog ta en kaffepaus och se ifall illamåendet släpper och det onda går över.

vilken härlig dag. nu känner jag mig dock dödstrött.

Inga kommentarer: