torsdag, april 08, 2010

det är imorgon det händer,

om jag har tur.

har väntat på den här läkartiden alldeles för länge nu men imorgon är det dax, imorgon ska jag till en allergidoktor. jag tror dock inte på det förrän jag kommer dit, får betala för mitt besök och sedan inta väntrummet. och jag hoppas verkligen att dom tänker göra något slags pricktest så att jag får veta redan imorgon vad jag är allergisk mot. vill dom sen ta komplettarande blodprover så gärna för mig men jag vill fanimej gå därifrån med någon slags vetskap om vad fan jag kan vara allergisk mot. håller tummarna. vad som helst kan ju hända. kanske sätter dom sig på tvären precis som i stockholm och dom vill inte ha med mig att göra. men dom har ju iallafall kallat mig. det hade dom kunnat strunta i om dom i slutändan ska hålla på att strula.

jag vill dansa ikväll men har fan en nerv i kläm i ryggen så jag tror inte det är så bra. och så vill jag se förlossningskliniken på tv ikväll men har inga tv-kanaler för tillfället tydligen, så det går ju inte heller så bra. vad ska jag hitta på? kolla på film kanske, för det gör jag ju aldrig annars. jag är skitdålig på att kolla på film. kanske ska se en film som jag fick i julklapp för flera år sedan och fortfarande inte sett??? skulle ju kunna vara en idé.

Inga kommentarer: