tisdag, april 20, 2010

sömn är väl ingenting...

igår hade jag lite lagom ångest över att jag skulle upp kl 06 imorse. en enda dag, på länge, ska jag upp kl 06. sen kom jag på att i sommar kanske jag måste upp kl 05, vissa mornar, dom nio veckorna jag ska jobba. fy fasiken vad hårt det kändes. jag vet inte vad jag hoppas mest på, en natt- eller dagtjänst. finns för- och nackdelar med båda. men snart får jag nog veta vad det blir. ska bli spännande.

har varit på BVC nu i två dagar och haft fältstudie. en dag för mycket skulle man kunna säga. har fått se massa lärorikt men om man hade plockat de bästa situationer och stoppat in i en och samma dag så hade det varit så himla perfekt. tror säkert att det är ett jättemysigt jobb, men är det så jäkla roligt?

imorgon är det på c-uppsatsen igen. köra gärnet i två dagar sen åker jag hem till sthlm på torsdag kväll. härligt. men det är nog sista gången innan sommaren jag kan tjuva en fredag sådär och få vara lite ledig. helvetet har inte riktigt startat än. möjligen smygstartat men det låtsas vi inte om i så fall.

Inga kommentarer: