tisdag, april 27, 2010

trött

igår morse väcktes jag ur en konstig dröm av att telefonen ringde, det var min nya chef. det blir en dagtjänst i sommar och alla papper kommer vilken dag som helst. härligt. hoppas på att jag får ett schema i samma veva.

vi kämpar på med uppsatsen. långa dagar i skolan, det känns inte så länge men man inser framåt sena eftermiddagen att timmarna går i en jäkla fart. idag avslutade vi en lång dag i skolan med fräckas uteservering. det var verkligen härligt och behövligt. är jävligt trött i huvet redan. känns ju inte lovande. måste strukturera upp sista veckorna på terminen väl, så att jag inte är helt slutkört när jag ska börja jobba. får se om jag börjar jobba innan skolan är slut, jag får det om jag vill. men jag tror att jag börjar som planerat 14 juni. har ju den förbannade barntentan 11 juni.

marabou polka, ett fantastiskt påhitt. så jäkla gott.

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh, Marabou polka har jag ju missat. Låter ju fantastiskt. Och jag som försöker att inte äta godis..