onsdag, april 07, 2010

heldag med lea

vi hängde på låset på espresso house imorse. käka deras frukost samt planera inför morgondagens idéseminarium så vi kan starta arbetet med c-uppsatsen sen. bara för att kolla läget om jag fått mina vfu-poäng gick jag in på mitt studieresultat och såg att jag blivit godkänd på förra veckans terminstenta. jag hann inte riktigt reagera. det var inte något jag förväntade mig, att jag skulle få ett resultat efter en arbetsdag när man ska räkna med 12. men lea fick hjärtklappning. mycket glädjande att vi båda klarade den. lite senare kom nathalie förbi. när vi suttit några timmar på e.h bestämde vi oss för att fira med en lunch på våffelmakeriet. vi har ju pratat så länge om att gå dit. efter ytterligare några timmar där tog vi en snabb sväng förbi skolan sedan en långpromenad. jag invigde mina gummistövlar.
en himla trevlig dag.

äter godis till middag och sen blir det tv. greys anatomy, sexrehab och lost :)

Inga kommentarer: