söndag, april 18, 2010

det är inte lätt...

mina allergitester påvisade INGA allergier. känner mig så himla lurad. i och för sig står det i provresultatet att negativt resultat inte utesluter allergi. och googlar man så är icke-allergisk rinit precis lika vanligt som allergisk rinit. blir till att ringa vårdcentralen i veckan och fråga vad jag ska göra nu. måste väl träffa en ny doktor, eller kanske samma men nya utredningar. fan så irriterande.
har så himla ont i kroppen just nu med. låsningar i skallen, för jag så himla ont i huvet och låsningar i svanskotan för där har jag med ont. och så har jag ju nyst så jävligt att bröstryggen låst sig med. jag längtar till fredag. då ska jag träffa min kära kiropraktor. invalid.
ska strax gå en sväng till stan och möta tjejerna. fika. men jag har ju inga pengar kvar den här månaden så tänkte festa till det med ett glas vatten. eller jo jag har några kronor kvar men dom kan jag inte fika upp idag redan. måste ha dom till de långa dagarna i skolan på onsdag och torsdag. bara för att det varit så soligt och varmt den sista tiden nu så har den här månaden inte alls varit så rolig och lätthanterlig, rent ekonomiskt. suger att vara student ibland. eller alltid.

Inga kommentarer: