torsdag, mars 25, 2010

våffeldagen

det är som alltid. man får informationen om kommunikationsexamination under upproper, har lite lätt ångest över den hela terminen. får lite extra magont innan det är dax och sen efteråt så var det ju självklart inget att ens oroa sig över. jag blev godkänd på den skriftliga delen så nu är det verkligen check.

vi hade hoppats på våfflor idag, men såklart (vad hade vi förväntat oss?) var det smockfullt på våffelmakeriet så det blev en god sallad på skafferiet istället med tjejerna, vi blev ett gäng, åtta stycken. trevligt.

ikväll har jag dansat afro med nathalie. det var roligt och jättejobbigt. får se om jag tar mig upp imorgon eller om kroppen skriker när det är dax att gå upp. har utvärdering på den här kursen som vi avslutar i och med nästa veckas tenta och så ska vi få information om termin 6.

självklart har jag tentapluggat idag med. det har varit en bra dag.

Inga kommentarer: