torsdag, mars 18, 2010

som ny.

vfu:n är slut och känner mig som en ny människa, allt går mycket lättare nu. det är fan inte kul att man blir så jäkla trött av praktik och sedan förväntas göra 100 andra saker till skolan när man kommer hem. jag har gått och lagt mig kl 22 på kvällarna för att jag inte orkat vara vaken längre. ska tilläggas att jag har sovmorgon nu. klockan ringer inte förrän 6.30. men nu är det slut iallafall och nu är jag pigg. mycket skönt.

nu ska jag snart iväg och prova på afrodans. alla säger att det är tråkigt men det vet ju inte jag förrän jag har provat. så det ska jag prova.

imorgon får jag finbesök, har längtat så länge nu och imorgon kommer dom äntligen hit. roooooligt.

imorgon ska jag även ringa mitt gamla jobb, i hopp om att få iallafall lite jobb i sommar. helst jättemycket. så jag inte behöver grina ihjäl mig och bli på dåligt humör.

Inga kommentarer: