fredag, mars 12, 2010

fatique?

har kommit på en sak, jag har ju aldrig någonsin haft ett jobb där man jobbar kontorstider. fy fan vad jobbigt det är. det är mycket skönare att alltid få ha kvällarna lediga men man är ju helt slut. skönt att det bara är en vecka kvar. så kanske man piggnar till snart igen. jag är så jävla trött.

idag har jag exprimenterat fram en frukt och grönsaksjuice. det ser väldigt gott ut innan man mixar, efteråt inte lika gott. men det var faktiskt helt okej. lite mindre mängd gurka bara för den smaken dominerade väldigt. kanske lite mer av någon frukt för att få fram lite sötare smak. jag ska fortsätta exprimentera fram lite goda juicer så jag får i mig allt sånt där som jag är jävligt dålig på att äta. dagens juice innehöll morot, gurka, avocado, äpple och apelsin.

nu är det bara en vecka (4 dagar) kvar på praktiken. har lite lätt panik inför sista terminen. men ska försöka att inte tänka på det nu.

strax ska vi ha basgrupp över internet. ska bli väldigt intressant, sen om jag hinner kanske det blir lite afrodans. skulle vilja men vet inte hur lång tid basgruppen tar. hoppas inte så länge.

1 kommentar:

Sandra sa...

Nackdelen me kontorstider är också den obeskrivliga söndagsångesten. Tycker man inte om...