lördag, mars 27, 2010

mätt och belåten

vaknade av mig själv idag kl 10.30. jag som hade planer på att möta lea i skolan kl 10 när biblioteket öppnade. men det var skönt att sova ut.
suttit hemma med tentaplugg hela dagen. har gått sådär. känns som att jag inte kan ett jävla skit faktiskt.
kl 19 möttes vi ett gäng från klassen för en god middag på texas longhorn. mycket gott var det. när vi inte fick sitta kvar vid bordet längre eftersom matgäster stod på kö i väntan på vårat och andras bord, gick vi vidare till fräcka och fortsatte snacket där. en mycket mysig kväll trots att jag är väldigt förkyld idag. ska ställa fram klockan och sen sova antar jag. imorgon väntar ännu mera plugg.

skriver tentan på onsdag morgon och sedan väntar en hel lång påskhelg utan plugg. härligt!!! lika bra att njuta för sen direkt efter påsk är det c-uppsats som gäller och inget annat, jo barnkurs som går parallellt. men något liv kommer jag inte se röken av. njuta njuta njuta av att vara ledig.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

tjaba tjejen!
vi försöker styra upp en date under påsken va?!

jag har inte bytt tillbaka till mitt gamla nr utan använder 0706258576
vi hörs

pusspuss

Jennie sa...

hej!
hur ser det ut för dig på annandag påsk?? jag åker från sthlm 18.30 den dagen, tänkte om vi kanske kunde hinna med lite mys och mat innan det???

puss o kram