fredag, mars 26, 2010

härligt vårväder !!

idag har jag jagat torgvantar men det finns fan ingenstans. tyckte att det var nyss jag såg dom överallt. har sytt fast knapparna nu i min rutiga vårjacka men det är ju trekvartsärm och då måste jag ju ha vantar.

idag hade vi utvärdering, fick nästan en känsla av att gå på sommarlov. alla andra kurser har ju varit terminslånga. detta är första gången vi har en kortare kurs. jag fick inget sommarlov idag. däremot fick jag information om termin 6. gulp.

jag och lea satt fyra timmar på espresso house idag och pluggade. där satt vi och pluggade psykisk ohälsa och så kommer en schizofren kvinna och sätter sig vid bordet bredvid. så kan det gå.
ikväll är alla på bio men jag bangade, kollar let's dance-finalen istället. vi ska ju ut och äta på texas longhorn imorgon allihopa så nä, någon måtta får det vara säger csn.

Inga kommentarer: