lördag, mars 06, 2010

ett glas rött

tanken var att vi skulle se melodifestivalen hemma hos mig och sedan gå ut och dricka ett glas vin på någon ny bar som vi inte testat. lea och anette kom hem till mig och vi såg alla bidragen men när sen pernilla wahlgren skulle upp och sjunga för andra gången gav vi upp och gick vidare. gick till bishop's arm, där vi absolut varit till och med flera gånger förut. hur som helst. vi höll oss iallafall till planen med att bara dricka ett glas vin. det blev rött för mig, för ovanlighetens skull. känner mig helt lagom lugn i kroppen just nu. ska se om det är något på tv innan jag somnar.
har pluggat hela jäkla dagen. har varit duktig men borde varit duktigare.

igår såg vi alice i underlandet i 3D, det var en bra film men jag tror inte jag är något stort fan av 3D. sjukt jobbigt att titta på och efter halva filmen var 3D-glasögonen ett oerhört retmoment. jag kände att om filmen varit längre hade jag gått därifrån med fula trycksår på näsan. men endå kul att ha testat. synd bara att möjligheten att slänga av sig glajjerna inte fanns.

om två veckor får jag finbesök. då kommer rene och karolina och hälsar på mig och vi ska ha jätteroligt. jag längtar jättemycket.

Inga kommentarer: