måndag, mars 07, 2011

i både kropp och själ

jag trött. väldigt trött. tror dock att jag har all rätt att vara det. har de senaste åtta dagarna jobbat sju av dessa. för att få ihop det blir det ju att jag får stanna kvar en liten stund efter avslutad arbetstid för att avsluta det som förväntas av mig. men jag är nöjd och känner mig positiv, om än väldigt trött, att jag tar mig igenom dagarna. jag väntar fortfarande på mitt första sammanbrott, jag vet att jag kommer bryta ihop. någon gång. jag har ju bara jobbat i sex veckor. hela första året är ett jobbigt år.
nu får jag en dag ledigt innan resten av veckans arbete. sen väntar långhelg. välförtjänt ledighet. ska bli så skönt.

jag har kommit av mig lite med skrivandet, i och för sig har jag inte gjort något jättespännande de senaste dagarna. jag jobbar sover äter skiter och tränar ibland.

Inga kommentarer: