onsdag, mars 23, 2011

aj aj ont ont

har jobbat tre dagpass i rad hittills denna veckan. har haft de lugnaste dagarna man kan tänka sig, visste inte att sådana här dagar existerade på en avdelning för akutsjukvård. som straff får jag säkert en helvetisk kväll imorgon.
igår efter jobbet körde jag ett corepass med en redan krampande mage, fick asont i magen efter att jag ätit min underbart goda lunchlåda. det är inget jag rekommenderar. det var för jävligt. kände mig nästan svimfärdig på tunnelbanan hem och på kvällen kände jag mig precis som om jag skulle bli sjuk, matt i kroppen och ont i lederna. men jag vaknade kry imorse. idag har jag tränat igen. mrb så det skvätte svett och tårar om det. fy fan vilket jävla pass, trodde jag skulle avlida flera gånger och jag tog mej hem i någon slags vaggande gångstil. kanske måste sjukskriva mig imorgon på grund av träningsvärk. det blir ett jäkla straff för lugna dagar om morgondagen blir jävlig på jobbet.

Inga kommentarer: