söndag, mars 27, 2011

helg

har haft en skön helg. okej jag har varit lite sjuk men ändå haft mycket trevligt för mig. i fredags kanske jag borde spenderat hela dagen hemma i soffan som sjukling men jag var inte hemma särskilt långa stunder den dagen. igår spenderades hela dagen på stan, inbjudningskorten färdigställdes och postades, åt middag på texas longhorn och det var helt underbart gott kött. sen behövdes det en långpromenad runt söder men den rundan var inte så lång trots allt men lagom, sen blev det kvällsbio och black swan. en jäkla skön dag med bästa vännen. såna där spontana dagar är dom bästa dagarna.
idag har vi haft söndagsmiddag i högdalen, både gott och trevligt. fortfarande förkyld men i alla fall piggare. imorgon väntas då jobb igen, en lång vecka har jag framför mig. laddar med soffläge resten av kvällen.

Inga kommentarer: