onsdag, september 22, 2010

kanske är vi gjorda för det här

det är bra att tro att saker ska ta så mycket längre tid. imorgon får vi en uppsatsfri dag, just för att vi är så himla bra. eller det vet vi ju inte men vi tror, just just nu kan vi inte göra så mycket mer innan vi fått återkoppling av vår handledare.
en uppsatsfri dag, tänk så passande att det finns hur mycket annat plugg som helst, att trycka in där. nä men jag ska ta vara på pluggtimmarna som ges. i helgen måste jag sitta massor också. tänk, sen ska jag hem till sthlm två helger i rad, härligt!!! den andra av helgerna kan jag dock inte boka in ännu hur och när jag åker eftersom jag måste invänta hur det artar sig med uppsatsen och mitt vfu-schema. men jag ska hem i alla fall.

jag skyndade hem från lea idag för att jag hade tvättid. tydligen skulle jag tvättat igår. bra!

Inga kommentarer: