måndag, september 13, 2010

härlig måndag

hade en jäkligt lugn och skön helg. spenderade både fredag och lördag kväll i vattentornet. precis vad jag behövde tror jag. har ju varit lite väl mycket på senaste tiden. så lugnt och skönt blev det. trots det kom jag inte för mig att skriva klart min lärandeplan som jag tänkt skulle bli klar i fredags, den är för övrigt fortfarande inte klar. skjuter nog på det till imorgon faktiskt.
idag var första dagen på vår c-uppsatsperiod denna terminen. vi har skött oss bra och det har varit trevligt. ätit frukost ihop, lunch och bakat blåbärspaj mellan varven. kl 9 - 17 är vår avsatta tid till att sitta med det här och vi ska ha det trevligt. det ska vara roligt att skriva uppsats har vi tänkt. får se om vi tycker det om fyra veckor när den förväntas vara så när som på klar. avsluta dagarna med långpromenader med så att vi orkar. idag är första dagen, idag är jag positiv. vänta bara skulle jag tro.

är dessutom lite pepp inför festen på lördag, tror det kommer sitta fint då. bara måndag.

Inga kommentarer: