söndag, augusti 30, 2009

norrköping

och så går man på norrköpings gator igen, känslan av att det var tre månader sedan jag gick här sist infann sig inte. det kändes bara jättekonstigt att vara tillbaka och gå den där gatan som man gått så många gånger förut. har jag verkligen haft sommarlov eller var det bara en dröm?
ätit på stan, storhandlat på ica maxi och betalat alldeles för många räkningar. imorgon börjar skolan och allvaret.

igår avslutade jag sommarlovet med markus krunegård på popagandas stora scen kl 22. och det var fantastiskt. så fruktansvärt bra. så himla glad att jag kunde stå där långt fram och ofrivilligt hoppa och studsa i en takt som styrdes av andra. hade jag gjort käkoperationen i onsdags hade inte gårdagen varit genomförbar. inte på samma sätt.

men nu är sommaren slut, nu är det höst, ständigt plugg väntar och frånvaro av fritid. men jag ska bli duktig och träna.

godnatt.

Inga kommentarer: