måndag, augusti 24, 2009

kontaktannons

börjar nästan fundera på att slänga ut en kontaktannons. finna en kiropraktor som skulle vara min, bara min. en manlig och snygg, såklart!

mitt besök hos knäckis idag var stelt, hon ville ha tillbaka mig redan innan veckan är slut eftersom att jag flyttar sen. men pga onsdagens käk-op funkar ju inte det. jag ska vara rädd om mig, på order. ja sa jag och tänkte inte mer på det. just nu slog det mig att jag ska ju på festival i helgen, eller monstret ska på festival i helgen. men monstret och jag har ju samma rygg och festival är inge bra för den ryggen. spendera timmar i sängen/soffan för att ha so you think you can dance-maraton, efter operationen, är i och för sig också mycket dumt tänkt av mig. ingenting jag gör är bra. motion och träning är bra, men det jag ju dålig på. i höst ska jag bättra mig, på riktigt.

har ingen lust att börja gå hos kiropraktor i norrpan. jag har min, hon finns i sthlm, jag kan inte gå så ofta och det tycker plånboken är jättebra. visst, det skulle vara om någon svarar på min annons såklart.

Inga kommentarer: