onsdag, augusti 26, 2009

hittade pengar på gatan påväg till sös, var det ett tecken???

idag skulle jag operera mig. när jag kom till sös så visade mina röntgenbilder att min tand inte låg speciellt bra till. läkaren som skulle utföra ingreppet berättade om för och nackdelar i förhållande till att låta tanden sitta kvar eller tas bort. finns ingenting som säger att inte min tand kommer vara helt oförändrad om ett år, men att ta bort den idag är riskabelt och risken för nervskador är stor. men som han sa, det är min tand, det är jag som bestämmer. han kan bara ge tips och råd. efter mycket diskussion beslutade vi oss för att det rätta alternativet var att avvakta, och jag får komma på återbesök om ett år. och har min tand rört på sig åtminståne en millimeter så blir ingreppet betydligt lättare.

så nu ska jag underhålla fanskapet med bakteriedödande tandborstning regelbundet.

förbannade jävla skittand, väx upp!!!!! iallafall en pytteliten bit.


så nu när jag inte ligger hemma helt invalido och dricker soppor, kan även jag ut och roa mig :)

Inga kommentarer: