tisdag, augusti 25, 2009

höll på att bli en jävla sugdag

det är alldeles för mycket skit runt omkring just nu. har känt mig lite frustrerad och tyckt synd om.
har gjort alla mina måsten idag, var på jobbet och även till ica maxi för att inhandla lite flytande föda för dom närmaste dagarna. åkte till helene och fick en helkroppsmassage. fy fan, min kropp är en katastrof. måste få massage oftare. jag måste börja stretcha. fan jag måste så himla mycket. jag hade verkligen superlust att åka hem till pat och bara ta en lugn kväll och kolla på film. har insett att jag lämnar allt detta nu väldigt snart. tråk. men så jäkla oljig som jag var så fanns bara ett alternativ och det var faktiskt att åka hem. det blev ingen film. efter att ha kommit hem och ätit middag rasade även min dag. tjaffsade med fredrik som vägrade köra mig till farsta, fick åta buss och pendel istället. jag var på så jävla bra humör. men det var inte så farligt som jag befarade, språkliga missförstånd gjorde att jag trodde att jag skulle bli tvingad till att ägna torsdag kväll åt info-möten men så var icke fallet. tur det för det hade inte varit genomförbart. på något sätt. men den dagen jag flyttar hem igen kommer det nog vara fräscht och fint eftersom min lägenhet ska renoveras nu.

Inga kommentarer: