tisdag, oktober 02, 2007

dax igen...

måste vissa människor vara så jävla töntiga???
jag har typ slutat blogga, verkar det som. eller det har jag ju inte men det går många dagar mellan posterna. jag pluggar jättemycket. mitt psyke pallar inte trycket och nu har jag fått jätteont i min stackars nacke av allt plugg. vafan ska det vara såhär??
hm, jag har börjat fundera lite i vad jag ska hugga tag i härnäst när mina tentor är över. antar att jag fortsätter med samma ämnen som jag gör nu. ser jag som smartast.
jag tycker om när mina vänner bankar in omöjliga saker i skallen på mig. annars hade jag nog aldrig bestämt mig för att jag kanske lämnar den här staden om det behövs. jag är en galen människa.
snart ska man till att fylla år också...det tycker vi inte om. jag fyller lite gammal men jag kommer dö ung.

Inga kommentarer: