tisdag, oktober 30, 2007

framtidsplaner, plugg och tjejmys....

jag är lite gladare idag. har valt att gå en annan väg. en lättare och betydligt billigare. ska jag fullfölja mina egentliga planer kommer jag inte bli äldre än 30. jag ska börja plugga i januari hade jag tänkt. men jag ska inte ta livet av mig genom att höja mina betyg. nej tack.

vaknade innan klockan imorse, troligtvis pga hunger för jag glömde äta igår efter jobbet. pluggat lite. men trevligast idag har varit att först dricka kaffelatte med helena vid mariatorget, prata om studieplaner och matematik. sedan mötte jag upp tjejerna så gick vi södermannagatan upp och ner några gånger innan vi kom på att vi kunde ringa nummerupplysningen för att få veta vart fan resturangen låg som vi bokat bord på. blev lite sena men en otroligt mysig liten resturang. vendetta. på södermannagatan. värt ett besök. men jag fick nog maries mat, min biff va blodigare än hennes. precis som hon hade beställt det. mycket gott var det.
mycket trevlig kväll.

nu blir det lite tv....

Inga kommentarer: