måndag, oktober 15, 2007

har inget liv längre

jag är så fantastiskt duktig på att uppdatera min blogg. eller det var ett skämt. däremot är jag helt fantastisk på att jobba plugga och sova vilket göra att jag aldrig någonsin kan unna mig något annat eftersom att tiden inte räcker till. imorgon kväll tänker jag dock gå ut och dricka öl med marcus. det ska bli nice.
i lördags var festen hos mig, för alla som inte låg hemma bakfulla, kollade fotboll eller hade annat viktigt för sig. tycker iallafall att jag fick mig en mycket trevlig födelsedagsfest. ingen aspackad jennie som roade sig med att dränka mobiltelefoner i öl dök upp heller.
kvällen fortsatte från farsta strand till ace. och ingen är väl förvånad?? fick lista av johan som han hade fixat åt födelsedagsbarnet vilket gladde mig väldigt. gratis ace är ändå toppen.
och nog var jag full allt. dock inte i den grad att det vart porr av det hela.
igår var jag såååå sliten men ändå tvungen att plugga, jag ville helst bara sova.

Inga kommentarer: