söndag, oktober 28, 2007

muhammed går mig på nerverna

idag har jag, som flera söndagar nu, vaknat med ångest. söndagsångest sägs det att det heter eller??
fast hur kul är det egentligen att vakna upp till en dag då man vet att man inte kan göra något annat än plugga och man är såååå jävla bakis. i alla fall idag. kom inte ur sängen före klockan 13. allt för att inte behöva röra på huvudet. skönt också för den extra timman man fick.
har suttit i morgonrock faktiskt precis hela dagen. tagit mig igenom judendomen. lite av islam men nu är jag så trött och tycker det är så tråkigt så jag vill inte ens ta i religionsboken.
provet närmar sig. så mycket plugg och så lite tid. i helgen blir det gotland. jag måste verkligen se till att inte gå på röven när det vankas 30årsfest för jag vill helst överleva söndagen. då ska jag spendera timmar på en färja...plugga....nej tack till baksmälla....snälla.

godnatt!!

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

det kommer gå fint det där :)

tänk på att det är din framtid det handlar om, värt att kämpa för!

puss