söndag, september 23, 2007

jag drunknar

oj då! här har vi inte skrivit på en hel hel vecka. konstigt. men jag har inte så himla mycket kul att skriva. jag har fått mina skolböcker, jag gör inte så mycket annat än pluggar. måste ju ägna all min lediga tid till att plugga, har ju två, säkert jättestora, tentor väldigt snart. och det förbannade högskoleprovet.
du där uppe....hör du mig???

jag har funnit min gamla vän joy. det är 20 år sedan vi tappade kontakten pga att jag flyttade och slutade på lekis. jag älskar facebook.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

hej tjejen!
förlåt att jag ringde och terrade dig idag, ville bara prata strunt och dessutom hade du ringt mig någon dag i veckan, var det något särskilt?!

hoppas allt är bra med dig

Puss

Jennie sa...

heeej! åh jag hade verkligen velat prata. jag är så psykiskt stressad. vet inte vilken vägg jag går in i snart.
nä jag ringde för d va lite mattepanik men nu är det löst. vi hörs jättesnart. typ under helgen o bestämmer en dag vi kan ses.
puss o kram