söndag, september 02, 2007

sommaren är avslutad

tycker att den här sommaren fick ett värdigt avslut. alkohol i gräset utanför popdakar och solen lös mig i ögonen. inte lär man sitta ute i det gröna och dricka mer det här året. och popdakar var trevligt. och varmt. frös inte det minsta på hela kvällen. first floor power var bra och laakso var helt fantastiska. sedan fanns det mindre fantastiska saker som hände under kvällen men inget värt att nämnas.
blev dock ingen utgång. jonna skulle övertala mig att gå på ace men eftersom att jonna försvann innan laakso och sedan inte gick att gå tag på + att klockan vart ganska mycket så blev det hemgång. och det gjorde bara plånboken gott.
idag har jag anmält mig till högskoleprovet. vilket jag verkligen inte hade råd med.
jag ska börja plugga. efter att ha haft kusin på besök idag och disskuterat hennes utbildning har jag ägnat tid åt sökande på internet och faktiskt funnit det jag vill. men det blir inte idag och inte imorgon. men jag hoppas snart.
kvällen till ära har spenderats hos pat. vi såg fido. inte för att jag är mycket för zombiefilmer men det var trevligt. jonna var också där och slappade.

Inga kommentarer: