söndag, juli 30, 2006

välj ett hål - alko hål

igår hade vi träff med jobbet. började lite lätt med öl och ett kort personalmöte på jobbet. sedan gick vi vidare till biljardhallen bredvid eriks, hem till micke för att gå på toa (dom som behövde) och dricka baileys.
sen satte vi oss på valla värdshus och avnjöt en fruktansvärt god mat. jag åt grillbiff med bearnaisesås och pommes. sjukt gott. tyvärr ville den inte stanna kvar i magen senare under kvällen. jävla skit. det var ju så gott.
fick taxipengar av chefen men min taxi kom aldrig så jag åkte trots allt pendeln hem. så nu ska jag gå runt med chefens pengar i plånboken hela semestern, eller i alla fall dom två veckorna som är kvar.
hur som helst så hade vi en galet trevlig kväll hela gänget och det kostade inte mig en krona. endå vart jag jävligt full och åt god mat.

idag är jag lite bakis

Inga kommentarer: