torsdag, juli 13, 2006

saknar

tog emot en aning att gå upp kl 9 imorse men jag var illa tvungen att åka hem till min tvättstuga. fast det är bra att ha tvättstugan för inte det att jag får rena kläder igen. ja har tid jag måste döda och brukar faktiskt vara duktig att städa hela lägenheten. idag har jag till och med varit iväg och pantat lite flaskor och inhandlat småsaker som behövs i helgen då jag ska jobba. annars har jag inga pengar mer än att jag ska ut och dricka öl med rene imorr'n.
på måndag börjar semestern och jag längtar enormt.

längtar efter och saknar min mats också. vi ska vara ifrån varann i 4 dagar nu. jättekonstigt. tråkigt att det är så jävla segt på jobbet nu annars hade tiden nog gått rätt fort.

på måndag kommer Jo hit. ska bli roligt att träffa henne igen.

Inga kommentarer: