lördag, juli 15, 2006

kärlekssång

idag har alla varit tjocka eller förvirrade.
en kvinna kom in till på jobbet kl 11 för att höra med mig vilken dag det var idag. lördag sa jag. "va är det lördag idag?" då hade stackar'n stått utanför banken och väntat otåligt och började nu undra varför dom inte öppnade. hallå...LÖRDAG.

idag fick jag aldrig höra mats sjunga kärlekssånger på bröllopet tillsammans med patrik. istället jobbade jag som sagt. och så har jag köpt mig ett par nya sommarskor. får ju så jävla ont i fötterna av alla min sommarskor så varför inte köpa ett par till som kan bidra till lite mer smärta.

ikväll är det en "ensam hemma inte göra någonting alls"lördag...struntade i att hyra film. går säkert något dåligt på tv jag kan glo på. har ju inte kabeltv så....

Inga kommentarer: