fredag, juli 14, 2006

semester

nu har jag äntligen semester. på riktigt. fast jag ska faktiskt börja min semester med att jobba ytterligare 2 dagar. drygt som fan men annars förlorar jag min helg. som skulle varit nästa helg.
jaja. d ska gå vägen och jag ska bli lite rik, sen är ja ledig länge länge.

köpte en tia total idag. kom just på att jag inte har skrapat den ännu.

provade nya geishaglassen idag. först liten besvikelse men sen kom jag till geishastången i mitten och då va lyckan gjord. åh så gott. men den tog slut på en gång. dåligt att inte ha den genom hela glassen. men glassen var god. men 16 kr vetisjutton.

idag var jag tvungen att höra botten anna på jobbet, malin hade disko på lagret.

dax för att nana lite nu. ikväll ska vi dricka öl och det vill man ju orka med. väckarklockan ringde ju endå kl 04 imorse. upp och hoppa.

Inga kommentarer: