lördag, juli 29, 2006

längesen

nu var det längesedan jag skrev. jag och mats åkte ner till kungshamn/smögen, till min familj, och hade lite semester. solade, badade, åt skaldjur och drack öl. ja vi tältade också. vädret var bra även om inte solen alltid stekte på oss men det var nog bara bra för fy fan vad vi fick färg. mormor hann fylla 75 år medans vi var där. men det var trevligt.

när vi kom hem till stockholm på onsdagen kl 20.15 var det bara att åka hem och slänga in packningen, fräscha till sig lite efter tågresan sen var det baba för hela slanten. väldigt många kompisar var där och då blir det alltid skoj. fast det slutade inte på kyrkogården den här gången :)

igår badade vi i farsta, shit äckligt vatten, nu när man badat i härliga havet. jens och en kompis från falkenberg hängde med och senare kom ola och marie. drog senare till systemet för att sen gå hem festa för att ännu senare åka till kellys och bli full ännu en kväll.

idag har jag, förutom att tjaffsa och bråka, varit i stan och träffat annika och yamila. träffades väl senast -99 eller något liknande. vi käkade på pizza hut. det var dyrt men gott. annars ikväll har jag, jonna och marie degat i min säng och kollat på en skum film som endå var lite bra. fast egentligen är det ju lördag nu för klockan har hunnit bli mycket. jag kanske ska sova??? fast sen kommer mats, han är på rocks. utan nycklar för dom tog jag förut. måste ner till porten sen och öppna till honom.

imorr'm eller snarare idag, ska vi ha träff med jobbet. fy, undrar hur illa det kommer sluta den här gången. jag kommer säkert vara död på söndag.

Inga kommentarer: