fredag, juni 03, 2011

vilken sommardag

en alldeles förträfflig och jävligt lång dag. trodde inte det var sant när klockan ringde imorse, solen lös mig i ögonen trots att persiennerna var nerdragna. inte skulle jag väl gå upp nu (då) heller. men jo det skulle jag. klockan var 5.15 och jag skulle jobba även idag. mycket bra dag på jobbet och sen lite söderhäng med bästa vännen. jag käkade sushi och hon köpte brandvarnare. sen skulle vi träna på varsitt håll. åh jag gillar william, han är en ung pojke men en grym instruktör. hans klasser är guld och jag är helt exalterad redan i uppvärmningen. hoppas verkligen jag kan ta många klasser för honom i sommar.
sen hem och svida om för att gå på fest. hade det inte varit för att N bor nästgårds och vägen hem var på krypavstånd hade jag säkerligen inte orkat men nu var det alldeles perfekt och jag har haft en trevlig kväll. de andra skulle vidare ut och jag skulle hem till min säng. så nu ska jag lägga mig.

och eftersom att det är sommar nu, och idag har varit en så jäkla varm dag så invigde jag min nya fina kortärmade jeansjacka som jag impulsköpte secondhand för ett tag sen. gillar den skarpt. hoppas jag får användning för den. jag trodde att den skulle bli hängandes på galgen men icke, nu har den haft sin premiär.

Inga kommentarer: