fredag, juni 17, 2011

ja vad säger man...

ja visste att jag inte skulle sova som en klubbad säl inatt, var alldeles för trött för det igår. och det var alldeles riktigt. jag vaknade första gången runt 02-tiden, vaknade igen runt 04, för att åter vakna när det var ljust i lägenheten. fan vad illa jag sov. låg 12 timmar i sängen, ingen aning om hur många timmar jag sov. men när jag väl valde att gå upp kunde jag konstatera att min förstörda almanacka som jag inte har en aning om vart den befann sig när jag gick och la mig, låg i min säng. jag praktiskt taget låg på den så den låg garanterat inte där från början. jag blir så trött på mig själv när jag sover. men okej igår var det väl befogat, kvällen på jobbet var rätt så körig och arbetsdagen var för jävla lång.

nu har jag köpt färdkost och lite skvaller så jag kan roa mig dom timmarna det tar att åka till jönköping.

Inga kommentarer: