söndag, juni 05, 2011

så var helgen slut, fort gick det.

känns som att det var evigheter sen jag var ledig på en helg. nästa helg jobbar jag igen så ledigheten varade ju inte allt för länge. tacka vet jag folk som gifter sig så man går lägga lite veto på schemat.
igår var jag på en supertrevlig bröllopsfest. jättekul att träffa alla kusiner och släkt som jag inte träffar så himla ofta. maten var toppen och alla var såklart på strålande humör.
idag har jag varit rätt sliten, hängt mest hela dagen i högdalen, skrattat så jag gråtit åt helt hopplöst tokiga saker. trevlig dag. imorgon fortsätter helgen för alla som har mer normala arbetstider, själv ska jag jobba. men det är bara två arbetsveckor kvar innan vi stänger och går på fyra veckor semester. helt ofattbart. jag är så värd den här semestern, åh vad jag ska njuta av att vara ledig. längtar.

Inga kommentarer: