måndag, juni 27, 2011

vilken härlig dag

måste ha drömt inatt att jag skulle jobba för jag fick nästan lite panik när jag vaknade och klockan var 8.00. fick ruska om huvudet och kolla på mobilen två gånger innan jag kom på att jag var ledig idag. skönt.
hos kiropraktorn idag fick jag prova på att vara nåldyna för första gången i mitt liv. verkligen valuta för pengarna skulle man kunna säga. var ordentligt stel och mycket spänningar på min arbetssida så idag erhöll jag även lite akupunktur. två nålar fick jag på höger axel, skulle rensa bort lite skit tydligen.
efter det blev det frulle på seven eleven innan lite shopping, både rea och inte rea, det som inhandlades och inte var rea återstår att se om jag behåller. kanske kanske inte. lunch och festbestyr på e.h med rené och så har vi tränat ikväll. jag har så jäkla ont i kroppen nu. mest i min akupunkterade axel, så jäkla stel och öm.

annars en fantastisk dag med sol och värme. min bleka kropp har nog för första gången idag fått sol på sig. men jag har varit duktig och smörjt in mig. hoppas på mera sol imorgon och resten av semestern. och inte att förglömma, grattis jonna ru till antagningen. jag visste det !!

Inga kommentarer: