söndag, juli 11, 2010

vilken underbar helg

jobbade bara tre dagar denna vecka. kändes mycket lyxigt. efter jobb och sömn i fredags förfestades det en aning i farsta och sedan var tanken strand, vi åkte till strand men jag var jättetrött så det blev inte att jag stannade så länge. jag tog mitt första dopp i lördags när jag var iväg och badade med familjen, hade inte badat sedan sommaren 2008 och när man har det i tankarna undrar man ju hur fan kunde jag inte bada förra sommaren? hur som helst så avslutades lördagen med vin och parkteater under eken och sedan öl på debban. detta har varit lite av min och pats helg eftersom det inte är så många kvar i stockholm. idag har jag badat ännu mer, massa sol och bad vid långholmen med pat och vänner som ville göra oss sällskap. efter långholmen var det grillat och film som gällde. denna helgen har varit suverän. jag ska garanterad bada mera.

Inga kommentarer: