fredag, juli 16, 2010

jobba hela helgen...tralalalaaa...

jobbhelgen är påbörjad. kvällen har rusat förbi bra, det har varit att göra hela tiden men aldrig blivit kaos. ska jobba mig igenom helgen sen har jag bara fyra veckor kvar att jobba. fy fan vad tråkigt. det kommer bli pest och pina att behöva sluta, gå tillbaka till skolan och veta att det kommer dröja x antal år innan jag kommer få göra det här igen. men samtidigt. jag har ett yrkesmässigt mål och det är väl positivt. ett i raden av mina långsiktiga planer hehe.

fredag kväll men jag tänkte nog sova tidigt. lite mosig i skallen och skulle faktiskt behöva gå upp tidigt imorgon för att analysera intervjuer till uppsatsen innan jobbet kallar. familjen åker till smögen imorgon men jag tog beslutet att stanna hemma i år och tjäna pengar i stället. så nu ska jag våndas i en vecka.

Inga kommentarer: