måndag, juli 05, 2010

härlig ledig måndag

idag har jag impulsköpt ett par yantratofflor, pats fel, det var han som lurade på mig dom....typ. spontanköpte även ett par pumasneakers, letade mig igenom flera butiker efter denna sko men i skinn, har ju sett den och blivit kär en gång i norrpan men csn sa bestämt nej den gången. nu finns skofan ingenstans, i skinn, men tyg finns och så hittade jag den till ett bra pris. jag slog till utan att rådfråga plånboken, det kommer jag nog att få ångra. fast och andra sidan hade jag en plan på att köpa en tröja idag men det gjorde jag inte, bättre då att köpa en välbehövlig sko än en tröja.

var hos kiropraktorn i förmiddags och sedan har jag hängt på stan med pat hela dan. shoppat och ätit indiskt. hälsat på brorsan i hans nya superfina (blir nästan avis) lägenhet och snart ska jag iväg på bio. vilken härlig dag.

ge oss nu fint väder imorgon så vi kommer iväg till skärgården!!

Inga kommentarer: