torsdag, februari 11, 2010

omtenta sucks

när jag blir gammal vill jag gå på russindisco. det var det roligaste som dagens klimakterieföreläsning bjöd på. barndisco -> tonårsdisco -> vuxendisco och russindisco.

det råder panik. panik panik panik. tenta om en vecka. hur fan ska det gå med den egentligen? förut kände man något slags lugn inför omtentan. "jag fixar den nästa gång" om det inte hade varit för att den här terminen är förjävligt så kanske jag hade kunnat känna ett lugn men det kan jag inte. inte någonstans. jag stänger ute omvärlden ett tag nu, jag måste. större delen av nästa vecka går till fältstudie i linköping. jag kommer vara död på kvällarna och kvällarna blir min enda pluggtid.

beundrar verkligen dom som dragits med omtentor under terminerna och kämpat för att fixa det till slut. det här är fan förjävligt. men inget ont som inte för med sig något gott...

Inga kommentarer: