fredag, februari 19, 2010

lugnt och skönt

fältstudieveckan är avklarad. fyfan vad hårt det var att gå upp imorse. men veckan har varit mycket givande. jag har inte fått göra något, på sin höjd ta lite blodtryck. men jag har fått se mycket och det är ju vad det hela går ut på. nu ska jag ladda inför vfun som drar igång på måndag. hoppas för guds skull att det blir bra. alla som redan har gått ut på vfu har så jävla tråkigt. jag vill inte ha tråkigt. jag vill få känna att jag utvecklas och tar mig framåt. inte bakåt. återstår att se.
fikade med lea när jag kom tillbaka till norrköping och vi suktade efter massor av fint som vi kollade in i affärerna. såg ett par ursnygga skor på nilsons. undrar om jag kommer kunna köpa dom någon gång??

kvällen har bara erbjudit lugn och ro, ätit godis, tittat på lets dance och funderat på om det luktar bränd plast i min lägenhet eller om det bara är grannen som lagat konstig mat.

ska hänga med aida hela helgen, en självmordsbenägen kvinna som vill hoppa från balkongen eller hur det var. tänkte tvångsvårda henne lite. kan säga som så här...har ingen motivation alls till att plugga i helgen. dock är psykiska sjukdomar intressant att läsa om men orkar fan inte.

Inga kommentarer: