måndag, februari 15, 2010

det här är inte kul. jag vill sova och kunna plugga.

morgonen började helt åt helvete. jag tog fel på tiden och lurade lea att möta mig så att vi missade campusbussen imorse. vi fick springa till stationen, jag som inte har en krona kvar den här månaden blev tvungen att låna pengar för att ladda nytt värdekort så att jag kunde betala pendeln. just det tåget vi fick åka med var inlånat så vi fick åka gratis. vafaaaan. nu sitter jag här med tomt på kontot i onödan. vi kom lite försent till sjukhuset i linköping men det fanns ju lite snö att skylla på så det var ju bra. haft en bra dag på mottagningen, jag och W hade till och med ett entimmes fyspass inlagt på dagens schema. vi tränade ihop med ett 20tal hjärtpatienter. det var ganska kul. dom tyckte det var kul. jag kommer ha träningsvärk imorgon slår jag vad om. det var faktiskt jobbigt. man fick sig en tankeställare. jag måste ta hand om min kropp. jag har ju för fan bara en.
avslutade dagen med hjärtskola. har fått lära mig att en snusdosa motsvarar 65 cigaretter, i nikotinmängd. och att röka vattenpipa motsvarar 100 cigaretter när det gäller tobak. inte klokt.

tentaplugget blir jävligt lidande när man är iväg 12 timmar om dagen. hatar. snart torsdag!

Inga kommentarer: