lördag, juli 14, 2007

nu ska det vara sommar, okej?!

mina första semestertimmar spenderades hemma i soffan med chips och tvn. packade lite. ingen fest. tidigt i säng.
tråkigt men skönt.

idag skiner solen!! klockan är ännu bara 09.30 och jag låter inte solen lura mig. helgen ska spenderas med badkläder, grillmat och alkohol ute i skärgården. återstår väl att se hur mycket badkläderna kommer användas. äta och supa gör vi ju även om gud tänker pissa på oss.

jag är livrädd för alla fästingar. jag är inte vaccinerad.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Jag vill oxå ha sol. Verkar va de i hela landet idag, förutom här i Jönköping... Bajs!

Hoppas ni får de mysigt ute i skärgården. Är avundsjuk på din semester... :-)

Kalasis sa...

fästingar är inget farliga.

Jennie sa...

TROR att jag sluppit fästingar men jag fick nog cancer i stället. fan vad jag brännt mig.