måndag, juli 30, 2007

jag har fler än en tandborste

så har en ny vecka passerat så där himla fort som bara en semestervecka kan göra. måndag till torsdag spenderades på västkusten. kungshamn och smögen lite omvartannat. vädret var skitdåligt, vädret var toppenbra. skaldjuren var fina och jag åt tills det sprutade ur öronen.
i fredags var jag och ru på 90's. hon var där en stund iallafall. ibland blir det inte som man tänkt sig och ibland borde man sätta gaffatejp över frökens mun. jag hade en superrolig kväll. lördagen bjöd också på totalt fylleslag, först i högdalen och sedan på debban slussen. så sedan jag kom tillbaka till stockholm har jag väl mest var snorfull eller bakfull. inatt sov jag hos natta. hon hade ju stora sängen för sig själv. jag tog mig inte därifrån förrän kl 22 ikväll. vi har ätit...varit på stan...ätit...legat i sängen...ätit...sovit...ätit och sen kom fredrik hem och då åt vi igen. en superhärlig bakissöndag och nu gråter vi för att vi inte kan festa ihop på evigheter. buhuu för möhippor bröllop och utlandssemestrar.

det är redan måndag. sista semesterveckan har påbörjats, det kommer gå fort. fast det är ju inte synd om mig. om 2 veckor går jag ju på semester igen. vilken jäkla lyx.

Inga kommentarer: